Nakupte ještě za 2 500,00 Kč a máte dopravu zdarma!
Nejčastější dotazy
Slovníček pojmů

Kde je moje zásilka a co dělat, když je poškozená? Sledování + důležité info k reklamaci

16. května 2025
Objednali jste si zboží a čekáte, až dorazí? Díky našemu jednoduchému systému sledování zásilek máte vždy přehled, kde se vaše objednávka právě nachází. A pokud by se náhodou stalo, že vám zásilka přijde poškozená, víme, jak postupovat. Jak zjistím, kde je moje zásilka? Po vytvoření objednávky a jejím odeslání vám od nás přijde e-mail s […]

Objednali jste si zboží a čekáte, až dorazí? Díky našemu jednoduchému systému sledování zásilek máte vždy přehled, kde se vaše objednávka právě nachází. A pokud by se náhodou stalo, že vám zásilka přijde poškozená, víme, jak postupovat.


Jak zjistím, kde je moje zásilka?

Po vytvoření objednávky a jejím odeslání vám od nás přijde e-mail s trasovacím číslem zásilky. Pomocí tohoto čísla můžete kdykoliv sledovat, kde se balíček nachází.

Sledování provedete jednoduše zde:

Sledování zásilky Zásilkovna – zadejte číslo zde

Zadáte číslo zásilky a ihned vidíte, kdy byla předána dopravci, kde se právě nachází a kdy bude doručena.


Co dělat, když je zásilka poškozená?

Pokud si na výdejním místě Zásilkovny nebo při převzetí od kurýra všimnete, že je zásilka:

  • poškozená
  • rozbalená
  • zjevně otevřená nebo jinak narušená

Zásilku nepřebírejte!
Ideálně si pořiďte fotodokumentaci (např. poškozený obal).
Ihned kontaktujte Zásilkovnu a nahlaste reklamaci – jde o odpovědnost dopravce, nikoliv naše.

Reklamaci s dopravcem vyřešíte přes jejich zákaznickou podporu. Potřebujete k tomu jen číslo zásilky, které najdete ve svém e-mailu.


Proč sledovat zásilku?

  • Přehled o objednávce 24/7
  • Reálný pohyb zásilky na mapě
  • Odhadovaný čas doručení
  • Klid a jistota, že je vše na cestě

Sledovací číslo najdete v e-mailu, který obdržíte po odeslání objednávky. Pokud ho nevidíte, zkontrolujte i složky Hromadné, Promo nebo Spam.


TIP: Máte u nás zákaznický účet? Číslo zásilky i stav objednávky najdete také v sekci Moje objednávky.

Máte dotazy? Napište nám – rádi vám pomůžeme!

support@yourkush.cz

Předchozí článek
Další článek
Zobrazit Všechny články v magazínu
chevron-down